צרו קשר
ּ
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
ּ

חוקר פרטי מומלץ

חוקרים, בודקים ומוצאים בשבילך

חקירות אישות

חקירות ומעקבים בחשד לבגידה, סיוע בהכנת תיק גירושין או חתימת הסכם נישואין.

חקירות כלכליות

מתמקדות באיתור רכוש וכסף או בחינת יכולת כלכלית של הצד שמנגד.

מצלמות ואמצעים טכנולוגיים

מוכרים ומשכירים מצלמות סמויות לבית או לעסק, לתיעוד פגישות חשובות או להפרכת אשמה או תלונות שווא.

מעקבים

מעקבי אישות, מעקבים מסחריים, מעקבים אחר בני נוער ומעקבי נזיקין, בארץ ובחו"ל.

פוליגרף

בדיקות פוליגרף ללקוחות פרטיים ועסקיים, בעזרת המכשור המתקדם ביותר.

איתור כספים ורכוש

בקר חקירות ושירותי מידע מתמחה באיתור כספים ורכוש.

החיים מלאי אתגרים. לפעמים, אנו מוצאים את עצמנו במצבים מפתיעים מבחינה מקצועית, אישית, או משפחתית והחיים הפרטיים שלנו מרגישים כמו סרט…

ובסרט כמו בסרט, לפעמים צריך בלש פרטי.

מתי הזמן להשתמש בשירותיו של משרד חקירות?

ריכזתי עבורכם את המקרים שבהם הגיעה השעה לשכור חוקר פרטי.

1. האם אתם חושדים שבן או בת הזוג בוגדים בכם?

האם חלו שינויים בהתנהגותם? הם יוצאים לפתע לבלות בלילות? צמודים אל הטלפון הנייד יותר מבעבר? יחסי המין שלכם השתנו לאחרונה והאינטימיות לא כשהייתה?

חשד לבגידה הוא מצב מורכב שעלול לחולל סערה ובצדק. מצד אחד, חשד לא מבוסס עלול לפגוע בחיי הנישואין שלכם ללא כל סיבה מוצדקת. מצד שני, אם יתגלה שאתם נבגדים, וודאי תרצו לבחון צעדיכם, בין אם מדובר בשיחה רצינית, הליכה לטיפול זוגי או החלטה להתגרש. חקירות אישות הן הסוג הנפוץ ביותר. חוקר פרטי ינהל מעקב ויאסוף ראיות, שיספקו תשובה חד משמעית חיובית או שלילית.

2. האם אתם חושדים שמעלימים מכם כסף השייך לכם?

כן, אנשים מסתירים נכסים, כספים ורכוש, כמו חשבונות בנק ובעלות על חברות. לבני הזוג שלהם, מסתבר שאנשים משקרים לפני נישואין, או לפני גירושין, לקרובים, לשותפים עסקיים או לנושים. משקרים.

חקירות כלכליות נועדו לתת תמונה עדכנית לגבי מצבו הכלכלי של אדם, חברה או עסק, ולראות אם מצבו יציב, מה מכילים חשבונותיו והאם יש חשבונות ונכסים נסתרים בארץ או בחו"ל. במקרים רבים, מדובר באיסוף מידע עסקי, או מעקב אחר אנשים, שנעלמו והותירו אחריהם חובות ואת האמת ניתן לתרגם לסכומי כסף משמעותיים!

3. האם את חוששים שהותקנה לכם האזנת סתר?

כאשר עולה חשד להימצאות האזנה במשרד, בבית, על קווי טלפון, טלפונים ניידים, או באמצעות תוכנה במחשב, חוקר פרטי יבצע בדיקה באמצעות מכשור מתקדם וימנע האזנות בלתי חוקיות עתידיות. שמירה על פרטיותכם היא זכותכם ובתחומים רבים שמירת המידע היא הגנה על מעמדכם ועוצמתכם.

4. האם אתם חושדים שמשהו אינו מתנהל כשורה בעסק שלכם?

האם אתם חושדים שמתרחשת מעילה במשרדכם? עובדים הפרו את אמונכם? סחורה נעלמה? פריצה למחשבי העסק ומידע הודלף למתחרים? כיצד אתם מגנים על העסק שלכם? כדי למזער או למנוע נזקים מצד מתחרים, עובדים או שותפים, המעוניינים לפגוע בעסק שלכם, מומלץ על ביצוע חקירה מקצועית, מיד עם התעוררות החשד.

5. האם אתם חושדים בתביעת נזיקין מסולפת, או מוגזמת?

האם תובע אתכם אדם שנפגע פיזית ונראה לכם שהוא פחות 'מסכן' ממה שהוא מתאר? אחד מתחומי החקירה הנפוצים ביותר הנו תביעות נזיקין, בהן נפגעי גוף ונפש מגישים תביעה משפטית, בדרך כלל במקרים של תאונות דרכים, רשלנות רפואית ותאונות עבודה. אם אתם חושבים שייתכן ותידרשו לשלם פיצויים מוגזמים בשל טענות כוזבות – שווה לשכור מעקב מקצועי, שיספק ראיות מתועדות ומידע קביל משפטית.

6. הכל נשאר במשפחה? אז זהו שלא…

אם אתם דואגים לילדים שלכם בגלל החברים החדשים שלהם, אם אתם חושדים שהם משתמשים בסמים או מעורבים בפלילים. מתוקף אחריותכם כהורים אתם רוצים להיות בטוחים שילדכם לא נמצאים בסכנה- בדיקת הסימנים המחשידים וההתמודדות עם האמת מוקדם ככל האפשר, הכרחית בכדי להתערב ולמנוע את הידרדרות המצב. מעקב דיסקרטי שמבצע משרד חקירות רגיש ומקצועי הוא הפתרון בשבילכם.

בכל אחד מאתנו, עלול להתעורר חשד כאשר אנחנו מזהים חוסר אמינות או התנהגות חשודה, אצל בן או בת הזוג, בקרב מי מבני המשפחה, השותפים העסקיים או העובדים. אם כבר נדלקה אצלכם 'נורה אדומה', הראש 'מתפוצץ' מרוב חשדות ונמאס לחיות באי וודאות – בשביל השקט הנפשי שלכם ; לפני שיהיה מאוחר מדי לעצור את 'כדור השלג' ; אם אתם זקוקים לאיסוף עובדות וראיות שיהיו קבילות בבית משפט ; אם דרושה לכם עצה מקצועית בנושאים שלא 'כל העולם ואשתו' צריכים לדעת ;

הגיע הזמן לשכור חוקר פרטי.

צרו קשר לקביעת פגישת ייעוץ דיסקרטית

קרא עוד

חוקר פרטי במרכז

מחפשים אחר שירותיו של חוקר פרטי מומלץ? אם כך, אין ספק כי הגעתם למקום הנכון. שירותיו של משרד החקירות- בקר חקירות ושירותי מידע, מתמקדים בחקירות וביצוע מעקבים מקצועיים עבור לקוחות פרטיים ועסקיים בארץ ובעולם. משרדנו מקפיד על דיסקרטיות ומבצע את עבודתו במסירות ונאמנות רבה לכם. משרדנו שם דגש על מקצועיות, אמינות, יצירתיות ושקיפות מלאה מול כל לקוח. זאת, תוך פעילות במסגרת החוק על מנת להבטיח את היכולת שלכם להשתמש בממצאי החקירה בפני הרשויות במידה ותבחרו בכך.

קרא עוד

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ

חוקר פרטי מומלץ במרכז

איך בוחרים חוקר פרטי מומלץ?

על מנת להבטיח את העובדה כי אתם אכן בוחרים בשירותיו של חוקר פרטי מומלץ, הרי שחשוב יהיה להיעזר בנקודות הבאות כדי לעשות את הבחירה הנכונה עבורכם.

  • ניסיון ומקצועיות – וודאו כי מולכם עומד איש מקצוע מנוסה אשר בעל היכרות מעמיקה עם סוג החקירות הנדרש לכם. בין אם מדובר בחקירות אישות, חקירות כלכליות או ביצוע מעקבים בניסיון לאתר אדם חייב או נעדר.
  • פעילות ברישיון – זכרו, ללא רישיון בתוקף מטעם משרד המשפטים, פעילותו של משרד חקירות לא תהיה חוקית. וודאו כי המשרד מחזיק ברישיון הנדרש וכי החוקר אשר מסייע לכם, יחזיק גם הוא ברישיון הנחוץ.
  • דיסקרטיות – שירותיו של חוקר פרטי מומלץ יהיו דיסקרטיים. הוא לא יחשוף את זכותכם או את טיב החקירה ויתנהל במהלך כל שלב בצורה חשאית אשר שומרת על האינטרסים שלכם.

משרד חקירות דיסקרטי ואמין

בחירה בשירותיו של 'בקר חקירות ושירותי מידע' תהיה למעשה בחירה בשירותי החקירות המובילים והמקצועיים ביותר. אלו ששמים דגש על אמינות וחשאיות ומשלימים כל משימה על הצד הטוב ביותר. הבטיחו גם אתם את חשיפתה של האמת במלואה ובחרו בשירותי משרדנו. הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר באתר או במספר הטלפון 072-3340672, והצוות המקצועי שלנו מיד יתייצב לשירותכם ויקדיש את מלוא תשומת הלב לחקירה שלכם.

חוקרים פרטיים במרכז

שירותיו של חוקר פרטי במרכז נדרשים היום על ידי רבים, זאת הן בנושאי אישות, בחקירות כלכליות ואף בחדש לפלילים, מעקבים ותצפיות. על מנת להבטיח את קבלת השירות האיכותי, אמין ודיסקרטי בתחום, מומלץ יהיה לפנות אל בקר חקירות ושירותי מידע. משרדנו מקפיד על השלמת כל חקירה בצורה המיומנת והמקצועית ביותר, זאת תוך איסוף כלל הממצאים הדרושים לשם חשיפת האמת במלואה במגוון רחב של נושאים. הבטיחו גם אתם את קבלת השירות המוביל בתחום וצרו עמנו קשר כבר היום.

מה כוללים שירותיו של חוקר פרטי במרכז?

קיימים מצבים שונים ומגוונים בהם אנו עשויים להזדקק לשירותיו של חוקר פרטי במרכז. תפקידו יהיה למעשה בחשיפת האמת במגוון רחב של מצבים ומקרים. בין התחומים העיקריים בהם יעסוק החוקר הפרטי ויהיו רלוונטיים לנו ניתן יהיה למנות גם את הנקודות הבאות:

  • חקירות פרטיות – חושדים בבן או בת הזוג? התנהגותם השתנתה ואתם מאמינים כי החצי השני כבר לא שומר לכם אמונים? חוקר פרטי יוכל לבצע עבורכם חקירות בגידה ו/ או גירושין.
  • חקירות כלכליות – חושדים שמעלימים מכם כסף? חקירות אלו מתמקדות באיתור של רכוש וכסף או בחינה של היכולת הכלכלית של הצד השני.
  • מעקבים ותצפיות – אלו יוכלו לסייע במגוון רחב של חקירות – לרבות בגידות, מעקב אחר עובדים, מעקב אחר אומנת או מטפלת ואף מעקב אחר שותף עסקי פוטנציאלי אשר מעלה בכם חשד.

נפטרים מהספק אחת ולתמיד

אתם לא חייבים להמשיך לחיות עם הספקות והחשדות באנשים שאמורים להיות הקרובים אליכם ביותר. עשו את הצעד בכיוון הנכון, בכיוון האמת, וצרו קשר עם משרד החקירות – בקר חקירות ושירותי מידע. כך תוכלו גם אתם להבטיח את העובדה כי אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים מכל עומדים לשירותכם. צרו עמנו קשר באתר או במספר הטלפון 072-3340672, לקבלת פרטים נוספים ומענה על כל שאלה אשר עשויה להתעורר בנושא עולם החקירות על כל היבטיו.

משרד חקירות פרטיות

בקר חקירות ושירותי מידע הינו משרד חקירות פרטיות, כלכליות אשר שם את צרכיו ובקשותיו של הלקוח במקום הראשון. משרדנו מתאפיין בפתרונות חדשניים לכל לקוח, זאת הן ברמת הטכנולוגיה המרשימה והמתקדמת בה אנו עושים שימוש והן בשירות המקצועי והאכפתי אשר שם את הצרכים שלכם במרכז. צוות החוקרים אשר עומד לשירותכם מקפיד על השלמת משימותיו במקצועיות, יצירתיות, אמינות ודיסקרטיות בכל שלב.

משרד חקירות פרטיות – לא מהססים כשיש חשד

חושדים בעובדה כי האנשים הקרובים לכם ביותר אינם שומרים לכם אמונים? מרגישים שעובדים עליכם אבל עדיין לא מוצאים את ההוכחות החותכות לכך? אם כך, הגיע הזמן להיעזר בשירותיו של משרד חקירות פרטיות אשר יחשוף בפניכם את האמת במלואה. חוקר פרטי מיומן ומקצועי יהיה זה אשא יסייע לכם להפריך או לאמת את חשדותיכם, ובהתאם לתוצאות החקירה, תוכלו גם אתם לישון בראש שקט או להתנהל בצורה יעילה ושקולה יותר גם מול בית המשפט בשעה שאתם מחזיקים בממצאים חוקיים שמגבים אתכם.

זכו, חשוב יהיה לפנות אל משרד חקירות אשר פועל ברישיון בתוקף של משרד המשפטים ואשר מקפיד על השלמת עבודתו בהתאמה מלאה לחוק ולהנחיות השונות במדינה. בכך למעשה גם אתם יכולים להבטיח את קבלתם של הממצאים המפלילים בהם ניתן יהיה להשתמש בתור ראיה תקפה בבית המשפט במידה ותבחרו לפנות אליו בשלב הבא.

חוקרים מקצועיים לשירותכם

בקר חקירות ושירותי מידע מעמידים לרשותכם את החוקרים הפרטיים המנוסים והמקצועיים אשר צברו ידע נרחב בפעילות בשטח. אנו מקפידים על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ונעזרים בטכניקות חקירות ומעקבים אשר מבינות פעם אחר פעם את התוצאה האפקטיבית ביותר. אנו עומדים לשירותכם בכל שאלה ומקפידים על השלמת עבודתינו תוך כדי שקיפות מלאה מולכם, חשאיות אל מול גורמים אחרים ומקצועיות מרשימה בכל משימה ומשימה אשר עומד בפנינו. לקבלת פרטים נוספים וייעוץ ראשוני, צרו קשר עם משרדנו כבר היום באתר או במספר הטלפון 072-3340672,.

משרדי חקירות במרכז

ניתן למצוא מגוון רחב של משרדי חקירות במרכז, אך על מנת להבטיח את קבלת השירות המקצועי והמיומן ביותר, מומלץ יהיה לפנות אל בקר חקירות ושירותי מידע. משרדנו הוקם ומובל גם היום על ידי איציק בקר, חוקר פרטי בעל רישיון לניהול משרד חקירות וחבר בוועד המנהל של לשכת החוקרים הפרטיים. משרדנו מעמיד לשירותכם את החוקרים הפרטיים המקצועיים והאמינים ביותר אשר נעזרים בטכנולוגיה חדשנית ושיטות עבודה מתקדמות בחקירות מסוגים שונים ומעקבים.

משרדי חקירות במרכז – נקודות שכדאי יהיה להכיר

במידה וגם אתם זקוקים לשירותיו של משרד חקירות, כדאי יהיה להתייחס גם לנקודות הבאות בעת בחירתו של המקום שיעניק לכם את השירות המקצועי ביותר בתחום.

  • וודאו כי משרד החקירות בו אתם מתעניינים פועל במסגרת רישיון של משרד המשפטים ומתנהל בהתאם לחוק.
  • התענייניו בניסיונו של המשרד ובסוג החקירות בהן הוא מנוסה. נקודה זו מאפשרת לכם לבחור בשירותיו של משרד חקירות אשר יכול לספק את המענה האיכותי ביותר עבור הצרכים האינדיבידואליים שלכם.
  • משרדי חקירות במרכז צריכים להיות מסוגלים לספק לא רת את תוצאות החקירה בצורה מדויקת, אלא גם בצורה רגישה ואנושית. לעיתים הממצאים עשויים להוביל למשבר משמעותי בחייו של האדם, על כן חשוב לבחור במשרד מיומן אשר יכול לספק את השירות האדיב אשר ילווה אתכם במסירות לכל שלבי החקירה ולאחריה.
  • וודאו כי המשרד הנבחר עליכם יספק את שירותיו בצורה דיסקרטית ומבלי לפגוע בפרטיות שלכם. כך תוכלו לזכות בראש שקט בידיעה כי הפרטיות שלכם מובטחת וכי החקירה תתנהל בצורה הטובה ביותר בחשאיות.

עושים את הבחירה המקצועית

הבטיחו גם אתם את קבלת שירותי החקירות המקצועיים ביותר אשר מותאמים בצורה מדויקת לכל צורך שלכם. בקר חקירות ושירותי מידע, שמים לעמוד לשירותכם ומתחייבים בסיוע בחשיפת האמת במלואה. בין אם אתם חושדים בבגידה בזוגיות או שותף עסקי שייתכן ולא מתנהל בצורה נאותה עם כספי העסק, משרדנו יעמוד לשירותכם ויעזור בגילוי האמת בצורה מדויקת וחד משמעית.

משרד חקירות פרטי

שירותיו של משרד חקירות פרטי מאפשרים לאנשים רבים לחשוף את האמת במלואה בהיבטים רבים בחייהם. על מנת להבטיח את קבלת השירות המקצועי ווהמנוסה ביותר בתחום, הנכם מוזמנים ליצור קשק כבר היום עם משרד החקירות- בקר חקירות ושירותי מידע. משרדנו הינו משרד המתמחה בחקירות ובמעקבים עבור לקוחות פרטיים ועסקיים, בארץ ובעולם. משרדנו מתאים עבור כל לקוח את הפתרונות החדשניים והיצירתיים ביותר, זאת הן ברמת השירות, ברמת הטכנולוגיה והן בשירות העבודה בסוגי חקירות שונים מכל הסוגים.

משרד חקירות פרטי הפועל ברישיון

חיפוש מהיר באינטרנט יכול לגלות מספר רב של מקומות המציעים את שירותיו של משרד חקירות פרטי. אך חשוב להבין, כי בחירה בשירותיו של משרד מקצועי וזה אשר שירותיו מוענקים במסגרת החוק, תהיה זו שתוכל להתבצע בשעה שמשרד החקירות יהיה בעל רישיון מטעם משרד המשפטים. נקודה זו אומרת למעשה כי בפניכם יעמדו אנשי המקצוע המובילים והמנוסים ביותר בתחום.

רישיון חוקר פרטי מוענק לחוקרים אשר השלימו שלוש שנות התנסות בתחום ועבר בהצלחה את המבחן לקבלת הרישיון. לאחר שחוקר פרטי מורשה צבר ניסיון של חמש שנים נוספות, הוא יכול לקבל רישיון ניהול להקמתו של משרד חקירות מקצועי משלו. כך שבחירה במשרד מורשה תהיה בחירה בניסיון עשיר בכל תחומי החקירות ומקצועיות שלא יודעת פשרות. הבטיחו גם אתם את ביצוע הבחירה הנכונה במשרד החקירות המתאים לכם, וכבר בשלב הראשון בקשו מספר רישיון ובדקו האם בעל הרישיון הוא גם בעל המשרד.

מגוון רחב של שירותי חקירות

שירותיו של משרד החקירות – בקר חקירות ושירותי מידע, עונים על צרכיהם של אנשים רבים, זאת בהענקת המענה היצירתי והמתקדם ביותר בתחומים שונים. זאת לרבות – חקירות אישיות, חקירות כלכליות, מעקבים, איתור כספים ורכוש ואף ביצוע בדיקות פוליגרף. הבטיחו גם אתם את קבלת המענה ששם אתכם במרכז ועושה את כל הניתן על מנת לחשוף בפניכם את האמת במלואה, צרו קשר עם משרדנו כבר היום באתר רו במספר הטלפון 072-3340672.

משרדי חקירות מומלצים במרכז

שיתוף פעולה עם משרדי חקירות במרכז יוביל לתוצאה הרצויה. לרבים מאתנו קשה להתמודד עם המציאות והאתגרים שהיא מביאה. כלומר, בין אם מדובר בבן זוג המעלה חשדות לבגידה ובין אם מדובר בקולגות או לקוחות המועלים באמונכם, חשוב ביותר לשתף פעולה עם בקר חקירות ושירותי מידע. משרד זה חורט על דגלו את ערכי המצוינות וקריאת תיגר על המציאות המורכבת שלנו. כיצד? על ידי פתיחת העיניים ואיתור הראיות המפלילות – תוך עבודה מקצועית, יצירתית ודיסקרטית.

משרדי חקירות במרכז: לתת מענה מדויק לשאלה

מדי יום ביומו, אנו נאלצים להתמודד עם מגוון אתגרים; מצבים מורכבים הן בפן האישי והן בפן המקצועי. בן הזוג חוזר הביתה בשעות מאוחרות ומביע ריחוק נפשי ופיזי? עומדים לבצע עסקה ומעוניינים לוודא כי הצד השני אמין? אם אתם גרים בתל אביב או בסביבתה, מומלץ ביותר לשתף פעולה עם משרדי חקירות במרכז. כך תוכלו לפענח את התעלומה באמצעות הטכניקות המתקדמות ביותר.

בבואכם לפנות אל משרד זה, חשוב ראשית כל לברר מהו תחום החקירה לו אתם זקוקים. כלומר, בין אם מדובר בחקירות אישות, חקירות כלכליות או אחרות, חשוב לפנות אל המומחים לצורך ביצוע הבדיקה – ובהתאם לנושא החקירה. כמו כן, על צוות החוקרים להשתמש בציוד המתקדם ביותר. כך, הראיות שהם ישיגו יהיו אמינים ומדויקים ביותר.

היבטים חשובים נוספים שיש לקחת בחשבון בעת חיפוש אחר משרד חקירות, מתייחס אל בירור ההכשרה המקצועית של העובדים – והאם הם מחזיקים ברישיון לעסוק בתחום זה. נדגיש כי רישיון זה הינו משמעותי ביותר ומשרד המשפטים מעניק אותו.

להשלים את המשימה כהלכה

מעוניינים לבצע בדיקת פוליגרף עבור מועמדים למשרה? ברצונכם לבצע מעקב אחר בן זוג או בני נוער? רוצים לבנות את תיק הגירושין וברצונכם להשיג מידע על הצד השני? כל זאת ועוד, תוכלו לקבל בזכות בקר חקירות ושירותי מידע. צוות החוקרים הפרטיים יעזרו בטקטיקות ובפתרונות טכנולוגיים מתקדמים בכל זירת פעילות. כמו כן, משרד זה מחזיק בהכשרה, הניסיון והרישיון הדרושים לביצוע המשימה כהלכה.

 

משרד חקירות פרטי במרכז הארץ

בזכות שירותיו של משרד חקירות פרטי תוכלו לאתר האמת, להשיג את ההוכחות ולהתקדם בחייכם כראוי. כיום, המציאות בה אנו חיים מציגה בפנינו אתגר לא פשוט: בין אם מדובר בבני זוג בוגדניים, ניהול תיקי גירושין רוויי מתחים ובין אם מדובר בהתנהלות עסקית לא יציבה – אנו מוקפים בחוסר לויאליות ובשקרים. בהתאם, כדי לחשוף כל זאת באופן המקצועי והמדויק ביותר, מומלץ לפנות אל בקר חקירות ושירותי מידע. משרד זה מתמחה בניהול חקירות כלכליות, אישות ועוד. כל זאת, תוך שימוש בטכניקות פעולה מתקדמות ושמירה על דיסקרטיות מלאה.

משרד חקירות פרטי: סיוע במגוון חקירות

ככל שאנו מתבגרים, כך הספק שלנו הולך וגדל גם כן. בין אם מדובר בחשדות כלפי בני הזוג שלנו, השותפים העסקיים, הלקוחות או שמא מדובר באנשים אחרים – נדמה כי האמון הולך ומתפורר. בהתאם, כדי שנוכל לאשש את החשדות שלנו, נפנה אל משרד חקירות פרטי; צוות מומחים מיומן ומנוסה אשר יבצע את הבדיקות המקיפות ביותר – וישיג עבורנו את הראיה החותכת. באילו מצבים ניתן להסתייע בחוקרים פרטיים? נבחן את חלקם כעת:

  1. חקירות אישות – זוגות מאוהבים רבים מחליטים להתחתן מתוך אמונה שהקשר שלהם יחזיק מעמד לנצח. עם זאת, הסטטיסטיקות מוכיחות אחרת כאשר יותר ויותר זוגות מחליטים להתגרש. בין אם בשל בגידה ובין לאור נסיבות אחרות, ניסוח הסכם הגירושין הוא איננו עניין של מה בכך – כאשר הצדדים מעוניינים להשיג את ידם על העליונה ולאתר את מלוא הרכוש שהצד השני צבר. החל מקרנות פנסיה, קופות גמל, כלי רכב ועוד – חוקרים פרטיים יבדקו זאת וישיגו את ההוכחות.
  2. חקירות כלכליות – עולם העסקים עמוס תככים. הרי כאשר מעורבים כספים – המתחים הולכים וגדלים בהתאם. מעוניינים לאתר חובות של השותפים או הקולגות שלכם? תרצו לאתר רכוש או חשבונות בנק מוסתרים? כך או כך, באמצעות חוקר פרטי תוכלו לאתר כל זאת – והרבה מעבר.

להכין תכנית פעולה מדויקת

ככל שחולפות השנים, כך האתגרים הניצבים מולנו הולכים ומשתנים גם כן. בשל כך, כדי שנוכל להתמודד עם כל אתגר ובעיה כראוי, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם בקר חקירות ושירותי מידע. צוות משרד זה יקשיב לבעייתכם, יכין תכנית עבודה – ויפעל בהתאם.

לקוחות ממליצים

איציק בקר עזר לי מאוד תוך זמן קצר, ביצע את כל מה שיכל לעשות במסגרת החוק לפי מה שביקשתי
בסוף העבודה קיבלתי את כל הפרטים שביקשתי בכתב. השירות שלו ממש טוב ומומלץ.

אני הייתי מאוד מאוד מרוצה מהשירות של איציק בקר
הוא מאוד רציני ואחראי
אצלי הכול עבר ללא תקלות והחקירה הייתה 100%.

רוצה להמליץ על איציק בקר בעל מקצוע מנוסה , הגון ומקצועי ביותר. חקירה, שביצע בתהליך גירושין מאוד מסובך, נעשתה בכיסוי מלא, תוך כדי הסגת חומר מאוד איכותי ובהשקעת מחשבה רבה להסגתו. איציק גם משקיע בעזרה והמלצות על שימוש בפרטי החקירה ליעילות מרבית.

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ