צרו קשר
ּ

מצלמות ואמצעים טכנולוגיים

כיצד ניתן להגן על המידע האינטימי ביותר שלכם? כיצד התקנת מצלמות יכולה לסייע?

מה אפשר לעשות כששומעים רעשים חשודים בשיחת טלפון? איך מזימים האזנת סתר במשרד או ברכב?

בשנים האחרונות, שכיחות מתקפות הסייבר, פריצות למחשבים אישיים וטלפונים ניידים הפכו את סוגיות אבטחת המידע להתמודדות יומיומית של עסקים ואנשים פרטיים.

האזנה לשיחה ללא הסכמה וידיעה של הצדדים הינה האזנת סתר בלתי חוקית, ועדיין גורמים רבים בוחרים לעבור על החוק ולבצע האזנות סתר בשל המידע יקר הערך שהן מספקות.

לחקירה מוקדמת של חשד להאזנת סתר יש משמעות קריטית, משום שהיא עשויה למנוע מעשים פליליים, או לעצור את הפגיעה עוד בשלביה הראשונים.

בקר חקירות ושירותי מידע מיומנים במציאת הפתרון המתאים בתחום התקנת מצלמות ואמצעים טכנולוגיים. אנו מוכרים ומשכירים מצלמות סמויות לבית או לעסק, לתיעוד פגישות חשובות או להפרכת אשמה או תלונות שווא כגון, שכנים או אורחים שגורמים נזק, בעל שמעלילים עליו התנהגות אלימה, תיעוד כניסה ויציאה מבית מסוים, תיעוד משרד למניעת תלונת שווא על הטרדה מינית ועוד. כמו כן, משרדנו מספק שירות יעיל לגילוי וחשיפת האזנות סתר וצילום סמוי בבית או במשרד, באמצעות המכשירים המתקדמים בעולם, בדיקת טלפונים, חשיפת תוכנות ריגול והאזנה ושיחזור מידע בטלפונים ובמחשבים.

צוות החוקרים מתעדכן באופן קבוע בכל החידושים המתקדמים בתחום התקנת מצלמות ואמצעים טכנולוגיים ואופני השימוש הנועזים ביותר בעולם הריגול והבילוש.

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ